KX250Fi 14 2 KX250Fi 14 1

Motor

Brandstofsysteem

Brandstofinjectie: ø43 mm x 1 (Keihin) met dubbele injectie

Ontsteking

Digitaal DC-CDI

Startmotor

Kickstart

Smering

Geforceerde smering, semi-dry sump

Type motor

Vloeistofgekoeld, 4-takt ééncilinder

Cilinderinhoud cm³

249 cm3

Boring x slag

77.0 x 53.6 mm

Compressieverhouding

13.8:1

Kleppensysteem

DOHC, 4 kleppen

Aandrijflijn

Koppeling

Natte platenkoppeling, handbediend

Primaire overbrengingsverhouding

3.350 (67/20)

Overbrengingsverhoudingen 1e

2.142 (30/14)

Overbrengingsverhoudingen 2e

1.750 (28/16)

Overbrengingsverhoudingen 3e

1.444 (26/18)

Overbrengingsverhoudingen 4e

1.235 (21/17)

Overbrengingsverhoudingen 5e

1.045 (23/22)

Eindreductie

3.846 (50/13)

Versnellingen

5 versnellingen

Eindaandrijving

Ketting

Frame

Frame type

Perimeter, aluminium

Balhoofdhoek/Naloop

28.2° / 120.2 mm

Veeruitslag, voor

315 mm

Veeruitslag, achter

310 mm

Banden, voor

80/100-21 51M

Banden, achter

100/90-19 57M

Stuurhoek links / rechts

42° / 42°

Vering

Vering, voor

Type: 47 mm upside-down SFF telescopische voorvork Separate Function front Fork (SFF)
Type 2 Ingaande demping: 22-voudig
Uitgaande demping: 20-voudig
Veervoorspanning: 40-voudig

Vering, achter

Type: Nieuw Uni-Trak vering
Ingaande demping: 19-voudig (lowspeed), 4 slagen of meer (highspeed)
Uitgaande demping: 22-voudig
Veervoorspanning: volledig verstelbaar

Remmen

Remmen, voor

Enkele 252 mm semi-zwevende wave-type-remschijf met dubbele zuiger remklauw

Remmen, achter

Enkele 240 mm-wave-type remschijf met enkele zuiger remklauw

Afmetingen

Afmetingen (L x B x H)

2,170 mm x 820 mm x 1,270 mm

Grondspeling

330 mm

Wielbasis

1,475 mm

Zithoogte

945 mm

Brandstofcapaciteit

6,1 liter

Rijklaar gewicht

106.2 kg

Instagram